Avatar billede michaelrar Seniormester
20. april 2015 - 06:54 Der er 1 løsning

Outlook makro kan ikke åben oft. fil

Hej
Jeg har lavet en makro i Outlook som jeg ønsker skal åbne en Outlook skabelon.

Når jeg prøver at afvikle koden får jeg følgende fejl:
"Vi kan ikke åbne 'C:\xxx.oft'. Det kan skyldes, at filen allerede er åben, eller du har ikke tilladelse til at åbne den.
Du kan kontrollere dine tilladelser ved at højreklikke på filmappen og derefter på egenskaber."

Klikker jeg på filen direkte i filmappen åbner den godt nok i Outlook, så jeg er lidt på bar bund.
PCén har været genstartet flere gange. Køre W8.1 og office 2013. Har aldrig haft problemer med makroer i andre office programmer.
Avatar billede michaelrar Seniormester
13. juni 2015 - 07:38 #1
Lukket uden løsning