Avatar billede fjelle1234 Nybegynder
21. april 2015 - 09:02 Der er 2 kommentarer

Picasa

Hej.
Kan man lave to kartoteker i programmet, så det ene udelukkende indeholder arbejdsrelaterede billeder og det andet udelukkende private?
Eller evt have to sideløbende udgaver af programmet liggende?
Mit problem er, at jeg skal scrolle forbi en masse arb. fotos for at finde de private fotos.
Mvh
Poul.
Avatar billede komsam Juniormester
21. april 2015 - 17:14 #1
Du kunne f.eks. oprette et album med navnet: Arbejdsbilleder ? eller?
Tror det bliver noget rod, for ikke at sige det ikke kan lade sig gøre med 2 Picasa programmer....
Avatar billede fjelle1234 Nybegynder
06. maj 2015 - 10:41 #2
Tak for dit svar.

Det kommer ikke helt bag på mig; men det kunne jo være, at der var en ukendt mulighed.