Avatar billede moabou88 Mester
22. april 2015 - 19:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hvordan indsættes tekst i punkter i OneNote

hey again.

har lige fået office 2013 installeret på en af mine bærbare.

her bruger jeg særligt OneNote, men der opstår et træls problem heri.

Når jeg kopier en tekst som er punktopstillet og vil sætte det ind i Onenote står det hele rodet i forhold til den side hvor jeg kopier fra.

Da jeg endnu ikke har slettet office 2010 fra samme bærbar forsøgte jeg lige at gøre det samme i One Note office 2010, men her oplever jeg ingen problemer, den indsætter præcis som den skal med punkter, indrykninger osv.

Har forsøgt at kikke i indstillinger men kan simpelhen ikke fikse det.

Er der nogen der kan hjælpe med det??

MVH
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2015 - 19:20 #1
Har du prøvet den som hedder "Send til One note" ?
Avatar billede moabou88 Mester
23. april 2015 - 10:31 #2
Jeps, det har jeg prøvet.

det ændrer ikke på noget, så bliver det sat ind som et " billed" og jeg kan derfor ikke skkrive / tilføje noget i det
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2015 - 11:37 #3
Prøv at se om dette billede hjælper noget.
http://peecee.dk/upload/view/449641
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2015 - 11:44 #4
Avatar billede moabou88 Mester
24. april 2015 - 08:19 #5
det har jeg prøvet, det hjælper ikke noget.
Avatar billede Slettet bruger
24. april 2015 - 08:35 #6
Så ved jeg det desværre ikke, det virker jo hos mig. Måske en geninstallation?
Avatar billede moabou88 Mester
30. april 2015 - 10:46 #7
øv. men tak for forsøget.

lægger du et svar jeg kan accepetere
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2015 - 10:11 #8
OK du lukker bare selv og hiver dine point hjem:-)
Avatar billede moabou88 Mester
07. maj 2015 - 10:42 #9
xx