Avatar billede Morten Professor
22. april 2015 - 19:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Opdater feks. slet og komme tilbage til samme sted på siden

Hej

Jeg vil høre om man kan lave sådan, hvis jeg nu sletter noget på siden feks. et billede, hvor der på siden er en masse billeder.
Kan man lave sådan når man sletter billedet kommer jeg tilbage til den del af siden igen efter sletning, i stedet hele tiden at skulle scroll.

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede MADOlsen Forsker
23. april 2015 - 09:59 #1
Da du jo har lagt spørgsmålet i kategorien "Programmering -> Generelt", bliver du nok nødt til at komme med liiidt mere info, da vi andre har lidt svært ved at gætte, hvad det egentlig handler om ...
Avatar billede Morten Professor
23. april 2015 - 10:59 #2
Jeg er igang med at prøve at lave sådan man slipper for at scroll, når feks. sletter et billede på sidens forside, det er fordi der er rigtig mange billeder, og vil meget gerne have, når jeg har slettet et, skal den komme tilbage til samme del af siden, hvor jeg slettede billedet.
Siden er lavet i php og mysql men mysqli bliver den opdateret til.

I kan se siden på www.odderloppetorv.dk
Hvis det giver en ide om hvad jeg tænker på.

Med venlig hilsen
Morten
Avatar billede Morten Professor
24. april 2015 - 20:28 #3
Lukker tråd