Avatar billede kahwadji Nybegynder
24. april 2015 - 15:32 Der er 7 kommentarer

windowskeys

hej alle sammen,
pc.notebook hp envy-m6-1103so.64bits. Windowsnøgler udløber snart.fejl:        0x8007232B
------Beskrivelse: DNS-navnet eksisterer ikke
Jeg har prøvet so mange forskellige retninger med kør/slui 3_ til aktiverer Windows ingen held-også geinstallerer Windows til fabrikinstilling og reparation (troubleshooting)det er det samme.
Jeg har min windowsnøgler(25 tal/bogstaver).
Med venlig hilsen
Avatar billede claes57 Ekspert
24. april 2015 - 16:26 #1
hvis det er for at aktivere windows - så prøv at aktivere over telefon (det er gratis - du 'snakker' med en maskine). Du skal først gå ind på aktiveringssiden på pc, og der står tlf-nummer + en kode til din windows. ring op og følg anvisning til indtastning af kode, og du får dikteret en aktiveringsnøgle.
Avatar billede kahwadji Nybegynder
24. april 2015 - 17:38 #2
hej,
hvordan man løse den fejl:        0x8007232B:
DNS-navnet eksistere ikke
Windows var indbygget med når  jeg har købt pc'en.
mvhilsen
Avatar billede claes57 Ekspert
24. april 2015 - 17:47 #3
Så må jeg jo råbe: ER DET VED AKTIVERING? Hvorfor prøver du ikke mit forslag?
Avatar billede kahwadji Nybegynder
24. april 2015 - 18:26 #4
det kan jeg ikke , jeg har prøvet med slui 4/men dk kommer ikke frem med CMD.
cmd/kører med administrat
slui 4 -enter
ikke denmark frem .
det undrer mig
Avatar billede claes57 Ekspert
24. april 2015 - 18:44 #5
kan du via kontrolpanel / system se windows aktivering og kalde den der - og så vælge telefon-aktivering?
Avatar billede kahwadji Nybegynder
24. april 2015 - 19:57 #6
nej,når jeg klikker på aktivering efter 10s,kommer beskedenn frem
  DNS-navnet eksisterer ikke plus fejl koden.0x8007232B
Avatar billede gratis Nybegynder
28. april 2015 - 00:05 #7
Hej :) Microsoft har en række løsnings forslag her:
https://support.microsoft.com/en-us/kb/929826/da