Avatar billede valsbol Seniormester
25. april 2015 - 14:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IOS.8.3 lukker for filesharing

Jeg har netop erfaret at mit program IFUNBOX og IMAZING ikke fungerer efter at jeg har opdateret til IOS 8.3 på min ipad. Det virker på min IPHONE med IOS 8.2
Det bekræftes her http://www.idownloadblog.com/2015/04/13/ios-8-3-file-managers/
Nu vil jeg gerne vende til bage til IOS 8.2 hvem kan hjælpe mig med at få den version tilbage på min IPAD
Avatar billede Blueeyez Mester
25. april 2015 - 14:13 #1
Du kan mig bekendt ikke nedgradere. Det er kun nogle få dage efter IOS versionerne udkommer du kan dette.
Engang kunne man, men det hul er mig bekendt lukket for en del tid siden..
Avatar billede valsbol Seniormester
25. april 2015 - 22:06 #2
Det er ikke ok, at man bliver påtvunget updates. Men jeg vil søge videre om jeg kan nedgradere
Avatar billede valsbol Seniormester
27. april 2015 - 18:37 #3
Jeg har fået et svar fra Apple
Rory (DigiDNA Support)
Apr 28, 00:13

Hi Niels,

Apple has implemented new permission restrictions in iOS 8.3. You can only access the documents directory of Apps that have file-sharing enabled. If you are unable to access a particular Apps data, you should contact the developer of that App directly and request that they enable file-sharing.

Alternatively you can try downgrade your device to iOS 8.2: http://www.idigitaltimes.com/downgrade-ios-83-and-restore-82-how-remove-problem-update-your-iphone-ipad-or-ipod-433654

Hope this helps. If you have any further queries, please don't hesitate to get back in touch.

Have a nice day :)

Rory
For mig er spørgsmålet nu besvaret. Jeg vil prøve at føre min Ipad tilbage til 8.2. Mon det går?
Så har jeg som sædvanlig besvær med at lukke min tråd. Jeg kan ikke se hvordan jeg skal give mig selv point.?????