Avatar billede Bjarneib Nybegynder
27. april 2015 - 13:16 Der er 1 løsning

Fejl i Excel pivot tabel

Jeg har et regneark med en masse forskellige faner som har en masse forskellige pivottabeller.

Når jeg åbner arket melder Excel om fejl i arket og at det har repareret fejlen.
I vinduet med loggen står der: "Reparerede poster: Pivottabel fra /xl/pivotTables/pivotTable.1.xml-del (Pivottabelvisning)"
Det skriver den for table 1, 2, 3, 4, 6 og 30.

Hvordan finder jeg de tabeller Excel henviser til?

Jeg kan ikke se navnet/nummeret på tabellerne i selve arket noget steder.
Avatar billede Bjarneib Nybegynder
25. august 2015 - 23:49 #1
Stadig et problem, men ingen hjælp :-(