Avatar billede daj72 Nybegynder
28. april 2015 - 08:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Udregne årsnorm, timer m.m.

Hejsa,

Jeg har fået et excel ark af min arbejdsgiver der udregner timerne, genebetaling og timerne indtil 36 uger. Jeg har brug for at kunne indtaste alle 52 uger, så jeg kan se alle årets arbejdstimer for et helt år, ofr en skiftevagt.

Jeg har spurgt Arbejdsgiver om de vil ændre det, så jeg kan se alle 52 uger, men det vil/kan de ikke. :-(

Jeg har prøvet bare og kopiere/forlænge fra de 36 uger, men det virker ikke.

Mon der er et klogt hoved herinde der kan hjælpe mig, så jeg kan indtaste alle 52 uger i arket.
Avatar billede bjarnehansen Seniormester
28. april 2015 - 09:07 #1
prøv at upload arket brug evt. gratisupload.dk
Avatar billede Dan Elgaard Ekspert
28. april 2015 - 14:51 #2
Avatar billede daj72 Nybegynder
28. april 2015 - 15:23 #3
Tak for hjælpen!