Avatar billede Athome Nybegynder
01. maj 2015 - 09:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Design spil?

Hej,

jeg er i gang med at skrive en opgave, hvor jeg skal lave en mockup af et spil, jeg vil gerne kunne lave en interaktiv mockup, og har forsøgt med ninjamock (virker desværre ikke på en tablet) Jeg vil gerne den skal kunne afspilles på en tablet - Ipad, da jeg skal afprøve spillet på nogle børn. Jeg skal kunne bruge mine egne billeder.

Mit spørgsmål er: Er der nogle herinde der kender et program, hvor jeg ikke skal programmere, hvor jeg kan gøre dette i, helst gratis?

Mvh.

Mette
Avatar billede NetGuru87 Praktikant
01. maj 2015 - 10:37 #1
Lyder som en vidunder program som ikke eksisterer. Hvis man have et hvor man blot kunne "tegne" et spil og som så virkede, så ville alle jo så nemt som ingen ting lave spil til mobil og tablet.

med det sagt så prøv at tage et kig på http://www.gamepressapp.com/index.html er dog ikke sikker på det er gratis :-(
Avatar billede xWeezor Juniormester
02. maj 2015 - 22:48 #2
Netguru87 jeg gik ind og så at det var gratis det der gamepressapp.com/index.html
Avatar billede Athome Nybegynder
04. maj 2015 - 11:02 #3
Hej Netguru87,

Jeg vil ikke lave et helt spil. Jeg vil lave en interaktiv mockup, med et ret så primitivt/simpelt spil. Da det bare er den første iteration jeg skal benytte mig af. Så desværre kan jeg ikke bruge gamepressapp.com.
Avatar billede Athome Nybegynder
31. maj 2015 - 14:50 #4
Ingen nyttige svar