Avatar billede bas Forsker
02. maj 2015 - 18:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

For lav virtuel hukommelse

Hej

Jeg har en windows xp pc der skriver, at den virtuelle hukommelse er for lav. PC'en har 1 gb ram. skal den maksimale mænde stå til ca. 2044 i begge felter under Ydeevne eller hvordan?
Jeg har i øvrigt en gratis version (2015) af Avast! Som jeg gerne vil opgradere til en betalingsversion. Når jeg prøver at opgradere fra Avast! bliver Avast! bare ved med at skrive Indlæser. Har det mon også noget med den virtuelle hukommelse at gøre? Eller måske skal jeg prøve at genistallere Avast!

Jeg er med på, at jeg for længst skulle have skiftet til windows 7 eller nyere.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. maj 2015 - 18:58 #1
virtuel hukommelse kommer an på, hvordan du bruger din maskine. Kører du et program, lukker det, og starter et nyt, så er 2048 ok i begge felter. Men hvis du er typen, som windows gerne vil have, der starter en del programmer, og skifter/springer mellem dem, så skal du ikke have tal i - lad windows administrere det selv.

Hvis avast ikke vil opgradere til pro pga xp, så tag en anden viruskontrol. Avg eller Panda ville jeg foreslå.
Avatar billede Blueeyez Mester
02. maj 2015 - 20:03 #2
Et alternativ er Linux systemer ala Ubuntu eller Mint..
Avatar billede bas Forsker
30. maj 2015 - 08:28 #3
Nogen, der vil have points?
Avatar billede bas Forsker
03. juni 2015 - 16:21 #4
Lukker.