Avatar billede Anders F Praktikant
02. maj 2015 - 21:26 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Windows Update i Win 7: Pc nægter at opdatere 4 filer via Windows Update?

Hej.

De her 4 filer, der har at gøre med Windows 7 sikkerhed, nægter min bærbare pc bare at opdatere via Windows Update:
KB3004375
KB3031432
KB3033929
KB3045999

Jeg har forsøgt alt muligt, men intet virker. Hvad kan jeg gøre for at få computeren opdateret, så den kan blive sikker at bruge igen?

Jeg har selvfølgelig forsøgt systemgendannelse, men problemet går åbenbart længere tid tilbage, end systemgendannelsen rækker til.

Nogen bud?

VH Anders
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2015 - 07:38 #1
min har det samme problem

ser ud til at være et 64 bit problem i hvert fald på min

jeg gider ikke rode mere med microsoft og deres skod opdateringer der er fulde af fejl

vælg at skjule dem allesammen - de næste opdateringer kommer ind alligevel

selv deres windows 10 kan man ikke opdatere
man skal hver gang hente en ny iso fil og installere forfra
de lærer ALDRIG en hujende fis derude (Hellerup)eller over there (Usa)

m.v.h
Avatar billede Anders F Praktikant
03. maj 2015 - 07:44 #2
Hej treatmenice

Tak, men lige den her pc er nu kun 32 bit. Den er lidt gammel :-)

Og jeg vil gerne undgå at skulle reinstallere. Jeg kan ikke rigtigt finde ud af det. Og noget image har jeg vist ikke mere.

Men jeg er åbenbart ikke den eneste, der har det problem ...

Venlig hilsen
Avatar billede 220661 Ekspert
03. maj 2015 - 08:16 #3
Man kunne jo prøve Windows repair Tool som man finder her:
http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html
Den kan løse problemer med Windows update:
http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html

Så den brugt i en anden tråd med held.

Jeg har ikke problemer med Windows Update, men det skyldes måske så at mine maskiner kun kører 32 bit system?
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2015 - 08:43 #4
det hjælper ikke noget uanset hvordan eller med hvad du reparerer
det var anden forsøg på rep
har gennemgået utallige foreslag og måder
virker IKKE

ok nu ved jeg at 32 bit også har den fejl

microsoft der er vel grænser for hvor mange gange man skal geninstallere for det er hvad i foreslår

det ville da være et gode hvis i gad at lave et rep program man kunne download men ikke engang det orker i

men finder i løsningen er jeg lydhør men har prøvet det meste
slettet i mapper som nogen foreslog med en metode - virker ikke

m.v.h
Avatar billede 220661 Ekspert
03. maj 2015 - 17:34 #5
#4 Det er muligt du har ret, men derfor bør man vel alligevel give det en chance.
Avatar billede Anders F Praktikant
03. maj 2015 - 18:27 #6
Jeg kan ikke downloade Windows Repair Tool. Der sker ingen download?
Avatar billede 220661 Ekspert
03. maj 2015 - 18:43 #7
Forstår jeg ikke. Hentede den lige her på ca.10 sekunder på Major Geeks.
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2015 - 07:29 #8
http://windows.microsoft.com/da-dk/windows/troubleshoot-problems-installing-updates#1TC=windows-7

virker heller ikke

men det kan da være du er heldig
man skulle tro det kun var en pakke fejl i mapperne hvor updates ligger men den ligger dybere

hvis du orker at bruge din tid på det er det her du skal spørge

http://answers.microsoft.com/da-dk/windows/forum/windows_7-performance?auth=1

m.v.h
Avatar billede Anders F Praktikant
08. maj 2015 - 20:52 #9
Nå, ingen af svarene duede rigtigt, og det endte med, at computeren er stendød. Når den ikke ville opdatere, så var det nok, fordi den var ved at stå af ræset. Venlig hilsen