Avatar billede xWeezor Juniormester
02. maj 2015 - 22:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal jeg købe (Server )

Jeg Har en Hp prolaint micro server men den er ikke stærk nok i processer hvad skal jeg købe for en slags server eller hvilke dele skal jeg købe for at samle en??
Avatar billede kgkg Nybegynder
03. maj 2015 - 13:02 #1
Det er jo umuligt at hjælpe dig med oplysninger om hvilken server du skal købe, da du ikke fortæller noget som helst om hvad serveren skal bruges til.
Avatar billede Slettet bruger
17. maj 2015 - 19:57 #2
nas eller windows server  hvad skal den kunne
Avatar billede xWeezor Juniormester
04. juli 2015 - 18:17 #3
Windows server minimum 16 GB ram og i7 processer
Avatar billede xWeezor Juniormester
05. december 2015 - 19:24 #4
Serveren skal bruges til minecraft server og skal kunne klare 500 spillere logget på
Avatar billede xWeezor Juniormester
06. december 2015 - 19:52 #5
Lukker