Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2015 - 10:27 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

gps tracker pc

hej jeg leder efter noget free software til at fine stjålne computer

jeg ved med apple har icloud-----> find min iphone

men kan også fine windows computer med node software free
Avatar billede jjbirk Nybegynder
03. maj 2015 - 11:11 #1
Luk lige nogle af de gamle spørgsmål :-)
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2015 - 11:36 #2
Avatar billede Blueeyez Mester
03. maj 2015 - 12:13 #3
Prey kan gøre jobbet..
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2015 - 14:11 #4
der kan man kun ha 1/3 devices
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2015 - 16:39 #5
Problemet med software til den slags er at hvis man som tyv formatere computeren, er programmet væk.

Hvis man skal finde en computer igen skal der være en fysisk GPS indbygget. Det er svært i en bærbar.

Mange har også adgangskode på deres computer - hvilke gør det svært for en tyv at gå på internettet, så man kan finde den igen :(
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 2015 - 19:14 #6
Avatar billede Blueeyez Mester
03. maj 2015 - 23:34 #7
#4 1 ud af 3? Du har 3 pcere du vil beskytte?

Hvilke systemer er der her tale om?
Apple produkter har deres eget (Man betaler jo ikke en formue for ingenting :_) )

Det bedste du kan er at kryptere systemet.. og holde øje med din pc..
Nogle finder deres maskiner, men det er ikke alle.. Fakisk kun meget få..

Hvis det er, så kan du jo købe en bærbar lås til 140 hvis ikke mindre og låse den fast til en radiator eller noget..

Det bedste er en fysisk gps som der nævnes, men det koster..

Jeg ville dog nok kryptere det hele.. tyve ved at folk passer på deres udstyr, der er en grund til de ikke stjæler Apple produkter så meget mere..
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2015 - 14:40 #8
skole pcer har GPS indbygget.
Avatar billede Blueeyez Mester
04. maj 2015 - 17:08 #9
#8 det afhænger vidst af skolen, men de køber jo os pænt mange... Og jeg ved Dell tilbyder noget, men det er jo ikke gratis..
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2015 - 20:36 #10
hvad er det så vis apple kan så kan windows også
Avatar billede Blueeyez Mester
04. maj 2015 - 22:08 #11
#10 Apples er indbygget.. Windows har ikke et indbygget.. det er tilføjet af en tredjepart...