Avatar billede djsimonsen Juniormester
04. maj 2015 - 10:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Makro aktiv efter tjek af farve

Jeg har lavet filecard i excel 2013, hvor der til sidst er en makroknap som sender filen på mail. Denne makroknap, vil jeg gerne kommer med en fejl, hvis der stadig er celler med rød farve i arket.

Jeg har lavet en betinget formattering ud fra diverse felter, hvor der inden afsendelse ikke må være flere felter med "rød stjerne" på arket.

Jeg har forsøgt at søge lidt mht. Countcolor og andre muligheder, men kan ikke  få det til at virke.

Jeg er ikke skarp i programmering, så håber nogen kan hjælpe en "dummie"

Arket indeholder også sort tekst samt enkelte felter med gråtekst. Baggrunden er ligeledes farvet. Det er kun den røde der skal udløse "fejlen".
Avatar billede supertekst Ekspert
04. maj 2015 - 10:45 #1
Var det muligt du kunne uploade filen?
Avatar billede djsimonsen Juniormester
04. maj 2015 - 10:50 #2
Ja men helst ikke til offentlig skue. Jeg vil gerne sende den til dig, hvis for tror du kan hjælpe.
Avatar billede supertekst Ekspert
04. maj 2015 - 10:58 #3
Ok - @-adresse under min profil
Avatar billede djsimonsen Juniormester
07. maj 2015 - 15:46 #4
Lukkes