Avatar billede seatrout Nybegynder
04. maj 2015 - 16:28 Der er 1 kommentar

Pludselig vil mit canon ikke tage SD kortet

Hejsa - lige pludselig vil mit Canon E05 ikke modtage SD-kortet - har 2 SD-kort der altid har virket uden problemer - kan ikke sætte nogen af dem i - det skubber bare kortet tilbage - har jeg trykker på noget, eller hvad???

Der er krise, skal til Canada på næste torsdag

Håber du kan hjælpe
Avatar billede milter Ekspert
04. maj 2015 - 19:00 #1
Det lyder som et mekanisk problem i kameraets kortlæser. Hvis ikke adskillige forsøg på at skubbe kortet på plads hjælper, så skal der en reparation hos en sagkyndig til.