Avatar billede birteogjohn Nybegynder
06. maj 2015 - 16:30 Der er 3 kommentarer

explorer

hej jeg har gendannet fabriksindstillinger på min gamle bærbare (6 år ) men nu vil explorer ikke vise sider selv om jeg er på nettet,og jeg kan ikke opdatere exp. da den siger at den windows jeg kører ikke understøtter explorer 8 eller 9 jeg har windows vista home premium , hvad gør jeg ?
Avatar billede Jengin Nybegynder
06. maj 2015 - 18:41 #1
Har du husket at installere de drivers som computeren skal bruge?
Avatar billede ptj_11 Forsker
06. maj 2015 - 21:53 #2
Det har ikke noget med drivere at gøre.
Dit problem er, som du selv oplyser, at Win-XP ikke understøtter IE-8 og nyere.
Du skal simpelthen installere en anden browser på maskinen.
Det kunne være f.eks. Google Chrome, Comodo Dragon, Opera, eller Mozilla FireFox.
Der findes mange andre, så vælg efter eget ønske og behag.
Prøv at se denne googlesøgning:
https://www.google.com/search?q=browsere+download+free&oq=browsere&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8&gws_rd=ssl
/ptj_11
10. maj 2015 - 08:56 #3
Har du gennemført 100% WindowsUpdate ???

Tager laaaaang tid med Vista  :-(