Avatar billede Sweet1 Nybegynder
07. maj 2015 - 00:44 Der er 1 løsning

Opgradere fra Windows 7 Home Premium til Windows 7 Ultimate fejler

Hey

Jeg kører i øjeblikket med en Windows 7 preinstalleret på min PC og har nu købt en Windows 7 Ultimate.

Men når jeg vil installere/opgradere via Windows Anytime Upgrade så siger den at det ikke er et korrekt opgrade seriel nummer og beder mig kontakte Microsoft for hvordan jeg så får den installeret.

Har også prøvet at brænde imaget (Win7 Ultimate er købt som digital download) ud på en DVD og så starte den mens jeg er inde i Windows 7 men der fejler den også.

Nogen der har en ide til hvordan jeg kan få opgraderet til min ny indkøbte Ultimate ?

Skal jeg virkelig via Microsoft som sikkert er mega langsomt ?

Kan jeg mon opdatere og beholde mine indstillinger/filer hvis jeg booter på Windows Ultimate DVD'en og måske kan opgradere deb vej ?

Vil helst undgå at skulle lave backup, formatere og lægge alt ind igen da jeg arbejder ret meget med/på min PC og det vil tage en krig at gøre pga, mange programmer, netværks opsætninger mm..

/Sweet1
Avatar billede Sweet1 Nybegynder
07. maj 2015 - 18:13 #1
Har fået hjælp af Microsoft så jeg lukker her :)