Avatar billede BHoffmann Nybegynder
08. maj 2015 - 14:53 Der er 1 kommentar

Kvittering ved læsning i Mac Mail

Hej,

På mit arbejde er jeg løbet ind i et spørgsmål fra en kunde, som jeg desværre ikke kunne svare på. Jeg håber derfor der er én herinde, som kan hjælpe.

Person A sender en mail fra Outlook 2010 til Person B, som anvender Mac Mail. Person A beder om "kvittering for læsning", og får herefter besked om dette ved læsningen.

Person B har dog IKKE sat ok til denne kvittering, hvilket jo normalt sker, hvis klientprogrammet fx hedder Outlook.

Det virker ikke til at Mac Mail understøtter denne funktion? Eller er der en speciel indstilling, som man kan slå til/fra i Mac macil?

Jeg ser frem til at høre fra jer.
Avatar billede Andershoegh Seniormester
08. maj 2015 - 20:39 #1
Hvis du ikke får en løsning her, kan du prøve i dette forum.

http://www.macnyt.dk/forum/

Har selv fået rigtig meget hjælp til min Mac der.