10. maj 2015 - 20:39 Der er 2 kommentarer

2 skærme - 2 computere (HDMI/Displayport)

Hej

Jeg ønsker at købe to nye skærme til mit setup derhjemme.
Lige nu har to computere sat til 2 skærme via en KVM swtich og derfra til en DualHead2Go med 2 VGA udgang.
De nye skærme har kun HDMI, Displayport og Mini Displayport indgange.

Jeg har fundet en HDMI KVM switch, så jeg mangler bare en splitter med HDMI indgang og 2 HDMI, DP eller Mini DP udgange.
Matrox har ikke lavet en DualHead2Go med sådanne udgange, så jeg søger et alternativ. Helst så billigt som muligt.
Splitteren skal kunne udvide mit skrivebord, og ikke bare klone det til begge skærme.

Hvad kan I anbefale?
Avatar billede Jonatanr Nybegynder
14. maj 2015 - 14:36 #1
18. maj 2015 - 10:41 #2
Tak for linket, men det er splittere. Dvs. de sender det samme billede ud til begge skærme.
Jeg er interesseret i at strække skrivebordet over to skærme.