Avatar billede Magnus01 Nybegynder
16. maj 2015 - 15:57 Der er 3 kommentarer

Fejl 1068

Please hjælp mig jeg har ingen internet på min computer win. 7 64 bit den siger bager fejl 1068 når jeg prøver at starte netværkforbindelser i tjenester. Den siger også jeg skal starte windows sikkerhedscenter men når jeg trykker på den siger den bager tjenesten windows sikkerhedscenter kan ikke startes.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. maj 2015 - 16:46 #1
hvis det er gået i udu de seneste dage, så kør en systemgendannelse, og vælg en dag da det virkede.
Avatar billede Magnus01 Nybegynder
16. maj 2015 - 17:17 #2
claes der står bare systemgendannelse fungerer tilsyneladende ikke korrekt på dette system.
Avatar billede claes57 Ekspert
16. maj 2015 - 17:42 #3
Det kan så være pga ting i sikkerhedscenter er slået fra. Bare indlæs din backup, og kør videre derfra. Alternativet er at lave en backup af data nu, og så geninstallere windows, programmer og data.