Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2015 - 19:48 Der er 4 kommentarer

Vand i mac booken.....

Jeg har ved et uheld, spildt vand ned i tasteturet på min mac book air 13'' medio 2011.

Tasteturet er begyndt kun at kunne bruge tegn som °∑鮆¥ü|œπ‘ªß∂ƒ©äöΩ...ç√∫ñµ‚......... har prøvet at se om det kunne have noget med sporg indstillinger osv... og alt det jeg kunne finde på nettet, jeg bruger nu eksternt tastetur. Uheldet skete igår 17/5-2015... tror i der er en chance for at den ville komme til at fungere optimalt igen ? evt, ved tørring med hårtørre eller noget?

sidder nemlig midt i min BA, som skal afleveres om 3 uger, og tør ikke sende den til reperation, da jeg før har oplevet at det tog ret lang tid?

alt hjælp kan bruge, ift, hvor man evt. kan få den repareret hurtigt (og billigt) henne. eller hvad man evt, kan gør få at få lortet til at fungere igen...

på forhånd tak alle!
Avatar billede madseksperten Nybegynder
18. maj 2015 - 19:59 #1
Hejsa Mathias

Det er pisse surt når det sker. Jeg har selv gjort det 2 gange, og der er intet at gøre. Hvis jeg var dig ville jeg tage den til en mac forhandler/anden reparatør og få udskiftet tastaturet med det samme. Problematikken ved Mac er at det går lynhurtigt ned i bundkortet. Det koster mellem 2000 - 2500 kr. pr gang hvis du er heldig.

Mvh Mads
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2015 - 20:00 #2
hvor lang tid tager det for dem at udskifte tasteturet?
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2015 - 20:05 #3
hvor lang tid tager det dem at udskifte tasteturet? :)
Avatar billede madseksperten Nybegynder
18. maj 2015 - 22:41 #4
Tog en 4 dage for mit vedkommende