Avatar billede siscni Nybegynder
19. maj 2015 - 10:55 Der er 3 kommentarer

skærmprint spion

Jeg har fået installeret gadwin printscreen på min computer. Er det muligt med dette program at der er installeret en printscreen spy?
Grunden til at jeg spørger, er at der tidligere er en der har haft installeret en spion uden min viden og nu da jeg har fået det program - kom jeg lige til at tænke på om det program kan det.
Hvis ja, kan jeg så slette det?

pft
Avatar billede OliverNielsen Nybegynder
19. maj 2015 - 13:14 #1
I realiteten, kunne der godt være noget gemt i det.
Men!

Download : Malwarebytes - https://www.malwarebytes.org/products/

Og kør en fuld scan. Hvis den ikke finder noget, så du safe.

Hvis du super paranoid, så kør 1-2 andre anti-virus/malware programmer.

Mvh
Avatar billede siscni Nybegynder
19. maj 2015 - 16:02 #2
tak, det vil jeg prøve.

Jeg har selv McAfee antivírus program, vil den ikke kunne finde det?
Det er vel ikke en form for virus, hvis der er nogen der har lagt det ind i computeren for at spionere?

hihi, altså efter at ha prøvet det en gang før, så får man da lidt paranoia

:-)
Avatar billede OliverNielsen Nybegynder
19. maj 2015 - 16:26 #3
Ved ikke hvor godt McAfee er, men ved Malwarebytes er meget rost for en opdateret database.

Så det vil jeg råde dig til.

Mvh