Avatar billede Rashid1403 Nybegynder
20. maj 2015 - 14:09 Der er 2 kommentarer

CMD .bat

Hej. Jeg har lavet en SQL opgave som automatisk på et bestemt tidspunkt på dagen, laver en fil med nye tilføjet rækker i db. Men nu prøver jeg så at ændre navnet på filen, så den ikke bliver overskrevet eller ændret i (da jobs i sql overskriver filen eller tilføjer i den igen). Det har jeg valgt at gøre igennem cmd, det virker, men når jeg så henter den commando som jeg køre i cmd og laver den til en rename.bat fil, så sker der ingen ting når jeg køre den. Når jeg starter cmd, så er den i C:\user\pcName> ved ikke om det er der den fejler, for ved ikke hvordan den køre filen når jeg trykker på den, ved bare at den ikke virker hvis jeg ikke starter med at skrive stien i cmd. Håber en der kan hjælpe.
Avatar billede sonalias Seniormester
20. maj 2015 - 15:18 #1
Smid lige indholdet af bat filen herind eller tilføj "cd c:\...." hvor du nu skal hen... :)
Avatar billede arne_v Ekspert
21. maj 2015 - 02:03 #2
Kan det vaere den kendsgerning at rename er en indbygget kommando som konflikter med rename.bat navnet??