Avatar billede desist Seniormester
21. maj 2015 - 10:37 Der er 1 kommentar

Delte mapper, filer

Hej

Er det muligt at se om en fil er delt, eller er det kun muligt med en mappe?

En anden ting: Hvis du kopiere en mappe over fra Google drev (fælles, delt) over på din PC og ligger den lokalt. Går jeg ikke ud fra den er delt mere? Undrer mig så bare at det lille ikon (som indikere at mappen er delt), der sidder i hjørnet af mappen kommer med over ?
Avatar billede ptj_11 Forsker
16. december 2015 - 16:23 #1
Sprg.1 Hvor ligger dine delte filer, lokslt eller online? Hvilket styresystem anvender du + Version?
Sprg.2 Logikkens love tilsiger, at når du kopierer en online delt mappe til din lokale pc, så skal den forblive delt, ellers kan andre brugere af den delte mappe ikke se dine ændringer i eventuelle filer, hvis mappen ikke forblev delt.
/ptj_11