Avatar billede 0pilo Nybegynder
22. maj 2015 - 19:55 Der er 3 kommentarer

Netotopia router

Hejsa

Jeg har været uden internet i et par dage, hvorefter jeg desperat prøvede at resette min router. Nu viser det sig så at der var intet galdt med internettet. Men nu fordi jeg resettede den kan jeg ikke komme på internettet. Den lyser rødt i internet feltet på routeren.
Kan umildbart ikke få adgang til routeren, og har læst på internettet at netotopia routere fra TDC ikke er særligt medgørelige.
Det trådløse feldt på routeren lyser ikke

Er der noget jeg kan gøre for at genoprette de indstillinger jeg havde før, og genoprette internetforbindelsen?

Min færdigheder rækker ikke langt på dette emne, så min beskrivelse af problemet kan have fejl
Avatar billede jk45 Forsker
23. maj 2015 - 06:06 #1
Det eneste du kan gøre er at kontakte tdc og få dem til at sætte den op igen. Når den lyser rødt fortæller den at den mangler sin konfiguration
Avatar billede 0pilo Nybegynder
24. maj 2015 - 11:26 #2
Kender du umildbart omfanget af problemet? Kan det ordnes let og hurtigt?
Har ikke mulighed for at ringe til tdc i de kommende dage...
Avatar billede jk45 Forsker
24. maj 2015 - 14:45 #3
Det er ret enkelt når først der bliver taget hånd om det. Det kræver at den router profil der hører til din forbindelse bliver lagt ind i serveren igen og så skal routeren genstartes. Herefter bør den hente og genstarte 3-4 gange og så vil den til sidste lyse som du er vant til.

Jan