Avatar billede 2pretty4u Mester
27. maj 2015 - 13:04 Der er 1 løsning

Lyd virker ikke via. surround system fra TV

Kære eksperter

Jeg har fornylig købt et Sony Bravia KDL-55W955B TV og vil i den forbindelse forbinde mit Surround system, som er et Phillips HTS5520/12.

TV'et har ingen digital udgang, så kan ikke benytte et Coaxialstik som jeg brugte på mit ældre Phillips LCD TV. Jeg har forsøgt at tilslutte via. analoge kabler, men det virker heller ikke.

Problemet er, at jeg gerne vil have lyden overpå anlægget når jeg ser TV, høre musik via. Apple TV eller lign. Lige pt. virker det kun når jeg ser DVD via. Surround systemet. Kan dette lade sig gøre? Eller skal jeg ud og investere i et nyt system?

På forhånd tak,

Mvh

Stefan
Avatar billede 2pretty4u Mester
27. maj 2015 - 14:01 #1
Løsning fundet

Forbinder anlægget via. analoge lydkabler op til hovedtelefonstikket i fjernsynet.