Avatar billede zer0c00l Juniormester
28. maj 2015 - 09:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Do you want to close all tabs or the current tab?

Hej eksperter..

Jeg har gennem længere tid været irriteret over en mindre detalje i Windows. Nu prøver jeg mit held herinde ;-)

Hvis man har flere tabs åbent i Internet Explorer og så trykker på det store, røde kryds (eller Alt+F4), så spørger Windows:

"Do you want to close all tabs or the current tab?"

Her kan man så vælge at sætte hak i:

"Always close all tabs"

Hvorfor er der ikke en check box, der hedder:

"Always close current tab" ??

Jeg ved godt, at man kan lukke de enkelte faner individuelt med de små krydser (eller Ctrl+W), men en gammel kat gi'er ikke lære nye tricks. Jeg vil gerne kunne lukke mine faner med Alt+F4.

Jeg tror, jeg har efterhånden har pløjet alle indstillinger igennem uden held. Løsningen må ligge i noget bagvedlæggende programmering eller måske i registreringsdatabasen?

Hvis løsningen også får indflydelse på Firefox, er det helt perfekt!

Hilfe!
Avatar billede claes57 Ekspert
28. maj 2015 - 11:46 #1
Alt+F4 er i windows til at lukke programmer - ikke andet. Alle kørende programmer får i Win en program-id. Og Alt+F4 lukker så ned for en af dem. Den kan og skal ikke lave andre ting inde i enkelte programmer.
28. maj 2015 - 12:46 #2
CTRL + F4 lukker enkelt faner.
Avatar billede zer0c00l Juniormester
12. juni 2015 - 13:23 #3
lukker..