Avatar billede noori11 Nybegynder
29. maj 2015 - 19:13 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Facebook bruger uden tilknyttet mail

Hej eksperter!

Mit problem er således: Jeg får mails på min private mail omkring hvor mange notifikationer, beskeder, ansøgninger etc. jeg har fået på min facebook bruger. Men jeg er ikke i stand til at komme ind på min bruger.

Når jeg klikker på "glemt adgangskode", får jeg ikke muligheden for at sende mig selv min kode. Der står simpelthen at; "Før du kan logge ind på facebook, er vi nød til at kontrollere, hvem du er. Log ind på din mail".

Selvom jeg er inde på min mail.

Personen der kan hjælpe mig med at åbne min bruger igen, får 200 point.
Skærmbilleder kan sendes til mail, for en bedre forståelse af problemet.

Med venlig hilsen
Noori11
Avatar billede noori11 Nybegynder
29. maj 2015 - 19:14 #1
Jeg har prøvet at kontakte facebook i 1 uge uden held. De har et kæmpe "help-center", som er 10 øre værd. Det er umuligt at kontakte dem direkte.
Avatar billede noori11 Nybegynder
30. maj 2015 - 22:25 #2
Facebook kan ikke kontaktes. HJÆLP