Avatar billede strikerdk Novice
30. maj 2015 - 22:51 Der er 1 løsning

Tdc homebox router og vpn express - Hvordan?

Hej med jer.

Jeg er desværre ikke den store nørd på netværksområdet og smider derfor mit spørgsmål her.

Jeg har noget medarbejderbredbånd hos Tdc med en homebox router, og tænkte at jeg ville benytte mig af en ekstern vpn. Valget faldt på vpnexpress.

Det fungerer upåklageligt fra alle enheder, men som jeg kan læse mig til, har vpn'en kun en funktion mellem router og enhederne.

Jeg kan også løse mig til, at det er routeren der skal kobles på vpn'en for at kryptere al datatrafik - men kan intet konkret finde om hvordan det håndteres.

Er der nogen der kan bidrage til et løsningsforslag?

På forhånd tak.
Avatar billede strikerdk Novice
31. maj 2015 - 17:03 #1
Har gravet og gravet - og den eneste løsning der ser ud til at være tilgængelig med homeboxen fra TDC er at smide en vpn-router bag den. :-/