Avatar billede hanibald Mester
03. juni 2015 - 22:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Div bokse: Dynamisk højde

Jeg har 3 sideordnede div-bokse (A, B og C)
Under dem en div-boks (D) med clear.
Alle 4 er indlejret i div-boksen E.

A og C (og E) har dynamisk højde og A og C skiftes til at være højst.

B er kun nogle få pixels bred og skal indeholde en lodret streg på 1-2 pixel bredde. I højden skal stregen dynmisk tilpasse sig og have samme højde som den højeste af A og C - eller evt. som E.

Nogle forslag til en CSS baseret løsning på dynamisk CSS-opbygning af B?
03. juni 2015 - 23:46 #1
Har A, C, og E fastsatte bredder?  Således at bredden af A og af C tilsammen er et par pixels mindre end bredden på C?  I så fald kunne du måske placere den lodrette streg direkte i E og skippe B.
10. juni 2015 - 08:37 #2
hanibald, kom du fra det igen?  Hvis spørgsmålet ikke længere er aktuelt, så luk det igen.  Ellers kom ind og fortsæt.
Avatar billede hanibald Mester
12. juni 2015 - 19:52 #3
Jeg har afventet, im der kom andre og mere brugbare kommentarer