Avatar billede krk Nybegynder
17. juni 2015 - 15:57 Der er 1 løsning

IE9 gemmer ikke indstillinger for pop up

Hej alle

Jeg håber I kan hjælpe mig med at få løst følgende problem.
Jeg bruger en IE9 browser og under internetindstillinger har jeg slået blokering af pop op-vinduer fra.

Jeg lukker browseren og genstarter den. Alt er fint. De pop op vinduer jeg skal have vist kommer frem.

Problemet er at når jeg lukker pc'en og starter igen næste morgen, så kan jeg ike få vist pop op vinduer igen. Så går jeg ind og retter indstillingerne til igen, men det kan jo ikke være rigtigt at jeg skal gøre det hver dag.

Har I set dette problem før? og er der nogen der har en løsning til det?

God dag til alle :-)
Avatar billede krk Nybegynder
17. juli 2015 - 18:14 #1
Lukker