Avatar billede pedereg Juniormester
21. juni 2015 - 22:34 Der er 1 kommentar

Outlook 2013

Hej
Har opgraderet fra Outlook 2010 til 2013 og oplever, at forsøg på at sende post måske strander i Udbakken. Denne vokser i takt med der sendes og den sendte mail kommer ikke over i Sendt, men noget tyder på, at mailen alligevel bliver sendt.
Er der et bud på hvad der kan være galt.
Har testet kontoindstillinger og lavet test, som helt korrekt sender mail, som bliver modtaget med en melding om at alt er ok.
I øvrigt kan mailen heller ikke slettes fra Udbakken. Der skrives "Handlingen kan ikke udføres fordi objektet er blevet slettet"
Avatar billede poko1 Ekspert
22. juni 2015 - 08:33 #1
Prøv at køre dette Outlook 2013 Fix it !
http://go.microsoft.com/?linkid=9830947