Avatar billede rbb Praktikant
22. juni 2015 - 16:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Download af win 7

Hej eksperter.

Hvor kan jeg downloade win7 til den licens jeg har købt?

Jeg købte for et par år siden en win7 licens med download og jeg har gemt ISO-filen. Men når jeg booter op på denne, så skal selve win 7 åbenbart downloades - men programmet er ikke længere tilgængeligt (der stor også ved købet at programmet lå tilgængeligt i en måned). Og den downloadfil jeg i sin tid hentede - den har jeg ikke længere.

Så er der en der kan et lille fif her, så jeg kan få opgraderet pc'en igen (lige nu har jeg lagt en Windows Vista på (det oprindelige styresystem som var præinstalleret).
Avatar billede 220661 Ekspert
22. juni 2015 - 17:24 #1
Du kunne jo prøve at hente en mutidvd der passer til din nøgle.
http://answers.microsoft.com/da-dk/windows/forum/windows_7-files/hvor-downloader-man-windows-7-gratis-n%C3%A5r-man/40a2f6d1-9137-471c-a8e1-97192b7cd4bd
Under installation skal man vælge hvilken version af Windows man vil installere.

http://3.bp.blogspot.com/-JTtVasYvJZk/TWO6ecN9lJI/AAAAAAAAAjw/lNMiuQ5W3Hs/s1600/9.png

Jeg har før henvist til denne side hvor vedkommende fik løst sit problem.
Og så har du en fysisk .iso til din nøgle en anden gang.
Jeg har selv installeret (for sjov) med denne fil. Jeg brugte en usb pind at installere med og Rufus til at klargøre filen.
Avatar billede rbb Praktikant
24. juni 2015 - 00:04 #2
220661: Tak for forslag. Jeg tester det og vender tilbage om nogle dage.
Avatar billede Slettet bruger
30. juni 2015 - 21:19 #3
Avatar billede rbb Praktikant
30. juni 2015 - 23:03 #4
220661: Tak for hjælpen. Læg et svar så jeg kan lukke spg.
Avatar billede 220661 Ekspert
01. juli 2015 - 15:48 #5
Velbekomme. Her er svar