Avatar billede Jannickhess Professor
22. juni 2015 - 20:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Yousee Boks, for lidt HDD størrelse ?

Hejsa

Hvis jeg nu en dag købte min egen Yousee Boks, kan man så sætte et større HDD i den ?
Den der er i nu er vidst kun omkring 300-350 GB - Den bliver lynhurtigt fyldt op

Kunne være rart, med 1 TB mindst

Håber at nogen af jer ved noget omkring det ?

Hilsen

JH
Avatar billede claes57 Ekspert
22. juni 2015 - 21:33 #1
inden længe bliver boksen overflødig - så vent. Yousee vil måske køre en kraftig reklamekampagne for at få solgt et restlager ud.
Avatar billede Jannickhess Professor
22. juni 2015 - 22:01 #2
Hej claes.

hvad mener du der vi ske, i nær fremtid, kabeltv lukker og det hele foregår på nettet, det er sikkert sådan noget du tænker på ikke. -

Men jeg har et forældet tv 8 år gammelt virker fint når bare boksen er tilsluttet, kan det bruges som smart tv via boksen.

jeg er blevet ret nysgerrig mht. hvad du tror der vil ske i nær fremtid når man skulle kunne undvære boksen, jeg er slet ikke uenig i det, en ting er sikker som amen i kirken der sker hele tiden noget nyt, inden for teknik

Tak for dit svar..

men kan nok ikke lige bruges hvis andre skulle bruge svaret til noget med hensyn til en større HDD i Yousee boksen

JH
Avatar billede tryltryl Juniormester
23. juni 2015 - 00:42 #3
claes, tænker du på Yousees arkiv? Det kan nemlig på ingen måde opveje en lokal optager.
Avatar billede claes57 Ekspert
23. juni 2015 - 02:51 #4
Boksen er reelt en Linux-pc der er meget låst. Man kan lave en lille pc selv og få en meget mere fleksibel løsning. Og så kan man opgradere som man vil - også med 4K understøttelse og alle de formater, der skal til for at klare Netflix og youtube.
Avatar billede Jannickhess Professor
06. juli 2015 - 23:25 #5
Der kom ikke noget egentlig svar

Lukker ?

JH