Avatar billede anba Mester
24. juni 2015 - 16:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Html-kode på facebook ??

Jeg vil gerne indsætte en html-kode på Facebook.
Det drejer sig om flotvejr.dk hvor jeg på denne side har oprettet en  html-kode for mit område. Jeg vil gerne have at vejrudsigten vises i en gruppe som jeg har oprettet på facebook.

Kan man overhovedet indsætte koden på facebook således at det det er vejrudsigten der vises ? I givet fald hvordan gør man det. jeg kan ikke rigtigt se at man kan andet end indsætte billeder og videoer ?
Håber nogen kan svare og evt hjælpe mig med det ?
Hilsen Anette
Avatar billede keysersoze Guru
24. juni 2015 - 21:05 #1
Avatar billede anba Mester
24. juni 2015 - 21:57 #2
Tak for svar. Men jeg forstår ikke hvad jeg skal gøre. Kan du måske forklare mig det kort på dansk ?
Avatar billede keysersoze Guru
24. juni 2015 - 22:05 #3
Hvis du har en Facebook Page, kan du lave en tab som beskrevet på linket, men det kan linket nok forklare bedre end mig.

Hvis du ikke har en Page men bare tænker på at du vil poste kommentarer kan du her ikke indsætte kode, du kan kun skrive tekst, indsætte billede eller give en URL.
Avatar billede anba Mester
24. juni 2015 - 22:37 #4
Jeg tror ikke jeg har en facebook Page - og ved ikke hvad det er.
Avatar billede keysersoze Guru
25. juni 2015 - 18:13 #5
Hvis det er en gruppe du har kan du mig bekendt ikke lave tabs eller indsætte custom kode - så må du nøjes med et almindeligt opslag. Det tætteste du nok kan komme er et fastgjort opslag med et link.
Avatar billede anba Mester
25. juni 2015 - 20:48 #6
Ja det er en gruppe. Men tak for svar, så ved jeg nu at det ikke kan lade sig gøre at indsætte html-kode i min gruppe. Hvis du skriver et svar, kan jeg give dig point.
Avatar billede keysersoze Guru
26. juni 2015 - 09:52 #7
Behold du bare dem.
Avatar billede anba Mester
26. juni 2015 - 19:46 #8
Ok