Avatar billede hans01 Nybegynder
25. juni 2015 - 07:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

web hotel gratsi søges

jeg skal bruge et web hotel som jeg kan lægge en hjemmeside i udvikling op på, så kunden kan se udviklingen, siden er ren html5 og css. Findes det?
Avatar billede hans01 Nybegynder
25. juni 2015 - 08:03 #1
der skulle have stået "Gratis" web hotel
Avatar billede hans01 Nybegynder
25. juni 2015 - 09:40 #2
Glemte at sige der skal være FTP mulighed
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. juni 2015 - 10:27 #3
Avatar billede hans01 Nybegynder
25. juni 2015 - 10:45 #4
hej michael, jeg havde googlet denne side, men kunne ikke rigtigt få nogen af dem til at virke, så jeg ville helst hvis der var en med erfaring
Avatar billede Blueeyez Mester
25. juni 2015 - 11:27 #5
Har du ikke i forvejen et webhotel som du kan smiden siden op på? Kræver jo blot en undermappe og oprettelse af en bruger... Ville jeg da gøre fremfor "gratis" løsninger..
Avatar billede acore Ekspert
25. juni 2015 - 13:02 #6
Avatar billede showsource Seniormester
26. juni 2015 - 19:09 #7
#6 -> acore
Har jeg brugt tidligere, og det virker fint.
Ved ikke om de stadig har de gratis hostingløsninger, men hvis det er, har jeg plads på en server hvor du evt. kan komme på.
Afhængig af hvor meget plads du har brug for.
Avatar billede hans01 Nybegynder
28. juni 2015 - 14:21 #8
Hej alle, jeg oploadene den som en undermappe på en af mine sider, som blueeyez foreslog. Så kan du ikke smide et svar så ryger der lidt points afsted. Jeg takker alle for indsparkene
Avatar billede hans01 Nybegynder
10. juli 2015 - 04:22 #9
LUKKER
Avatar billede Webnode Praktikant
23. marts 2017 - 21:16 #10
Spam

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin