Avatar billede ij6210 Nybegynder
27. juni 2015 - 19:57 Der er 1 kommentar

Lenovo L450 PC-skærm viser max 1280x720, selvom den kan vise 1920 x 1080

Har en Lenovo L450 PC, der burde have 1920 x 1080 som skærmopløsning. Men jeg kan kun vælge 1280 x 720. Jeg har faktisk slet ikke nogen valgmuligheder.

Men hvis jeg tilslutter min eksterne skærm på jobbet (Philips), så kan jeg godt gå op i 1920 x 1080, både på min bærbare og på Philips skærmen. Men så snart jeg tager PC'en ud af dock'en igen, så går den automatisk ned i opløsning igen og jeg får ingen valgmuligheder i kontrolpanelet. Giver ingen mening for mig. Hvad skal jeg gøre?

http://shop.lenovo.com/dk/da/laptops/th ... ries/l450/
(min må være den til højre, for den har SSD og jeg har dockingstation til den)

Jeg har prøvet at opdatere drivere.

Egenskaberne for driveren skriver: wide viewing angle & high density FlexView Diaplay 1920x1080, produceret af Lenovo i 2014. Men i kontrolpanelet kan jeg ikke vælge opløsningen. Den er låst fast på 1280 x 720, og er markeret med gråt, så jeg kan ikke trykke på knappen for at komme ind og ændre. What to do?
Avatar billede ij6210 Nybegynder
30. juni 2015 - 10:50 #1
Har selv løst det. Man kan ændre indstillinger NÅR den eksterne skærm er tilsluttet samtidig. Men ikke hvis man kun kører med den bærbares egen skærm. Underligt, som i Windows-logik.

Sag løst.