Avatar billede herberth Juniormester
29. juni 2015 - 00:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

jquery udfordring

Hejsa

Jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg får min foldeud menu til ikke at være udfoldet ved start - at de alle er lukket indtil man klikker på dem - hvad er det for en kodestump jeg mangler?

Tror det er noget med:

$( ".selector" ).accordion({
  active: false
});

Se menuen her;
http://netspirit.dk/videochat-tarotkort.html
Avatar billede keysersoze Guru
29. juni 2015 - 00:24 #1
Avatar billede herberth Juniormester
29. juni 2015 - 12:58 #2
Kort og præcist svar! Tak. Det virker.
Avatar billede herberth Juniormester
29. juni 2015 - 15:25 #3
Jeg har et tillægsspørgsmål.

Ved den første folde ud er der megen plads / tom luft i bunden.

Har forsøgt at rette i  <link rel="stylesheet" href="http://www.netspirit.dk/js/jquery-ui.css">

Men ingenting sker.

Nogen der kan fortælle mig hvordan jeg gør således at der ikke er så megen tom plads i bunden?
Avatar billede keysersoze Guru
29. juni 2015 - 16:04 #4
Avatar billede herberth Juniormester
29. juni 2015 - 16:27 #5
Tak for svar. Desværre synes det ikke at gøre nogen forskel.

Har indsat:

  </style>
  <script src="//code.jquery.com/jquery-1.10.2.js"></script>
  <script src="//code.jquery.com/ui/1.11.4/jquery-ui.js"></script>
<script>
  $(function() {$( "#accordion" ).accordion();});
  $( ".selector" ).accordion({active: false});
  $(".selector").activate(false)
  $( "#accordion" ).accordion({
      heightStyle: "content"
    });
</script>
Avatar billede keysersoze Guru
29. juni 2015 - 17:06 #6
Du skal heller ikke lave 4 funktionskald - pak det sammen til et og sørg for at ramme det rigtige element, lige nu er det hele en underlig blanding.