Avatar billede lordnelson Seniormester
29. juni 2015 - 10:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Som om Office bruger en anden opløsning

Har 2 bærbare
Begge kører 1600*900
men på den ene "fylder" office meget mere på skærmen , altså bånd m.v. som om office bruger en anden opløsning end 1600*900
Særlig irriterende i Outlook da' der ikke kan være mange mapper synlige i venstre side , og der skal scrolles meget

Håber en her måske kan komme med en løsning -- Tak
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
29. juni 2015 - 23:41 #1
Ud fra din beskrivelse kan det lyde til, at det er følgende indstilling, som står forskelligt på de to computere (forklaring her passer til Windows 7):

Kontrolpanel > Udseende og personlige indstillinger > Skærm
(Engelsk version: Control Panel > Appearance and Personalization > Display)

Der er mulighed for at vælge mellem 3 størrelser:
Mindre (100 %)
Mellem (125 %)
Større (150 %)
Avatar billede lordnelson Seniormester
30. juni 2015 - 07:01 #2
Nope

Begge bærbare står på 100%

Bemærk venligst de 2 bærbare har ens udseende med hensyn til skrivebord , internet osv osv , det er kun Office der skiller sig ud
Avatar billede lordnelson Seniormester
10. juli 2015 - 08:13 #3
er løst
Avatar billede MADOlsen Forsker
10. juli 2015 - 08:58 #4
Hvordan? Det kunne jo være, at andre rendte i samme problem :-)