Avatar billede lisc Juniormester
30. juni 2015 - 12:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke afinstallere Google Chrome

Hej.
Når jeg prøver at afinstallere Google Chrome i kontrolpanel, får jeg meddelelsen: "Luk alle Google Chrome vinduer og prøv igen" men jeg har intet andet åbent end kontrolpanel.
Hvordan slipper jeg af med Chrome??

Vh
Lisbeth
Avatar billede milter Ekspert
30. juni 2015 - 17:27 #1
Prøv at åbne Jobliste (task manager) og afslut alle jobs, som hedder noget med Chrome.exe.
Avatar billede lisc Juniormester
01. juli 2015 - 07:40 #2
Hej Milter
Det har jeg prøvet. Der var intet i joblisten og kan stadig ikke afinstallere :0/
Avatar billede milter Ekspert
01. juli 2015 - 10:25 #3
Prøv det her værktøj og forsøg så igen:

https://www.google.com/chrome/srt/

Ellers er der her noget, som måske kan hjælpe:

http://techdows.com/2014/07/fix-please-close-all-google-chrome-windows-and-try-again.html
Avatar billede lisc Juniormester
01. juli 2015 - 12:29 #4
Så fik jeg den fjernet. Jeg kunne ikke få det til at virke de links du henviser til, men i task manager skulle jeg bare ind under proceser i stedet for programmer, og der kunne jeg se chrome processer der kørte.

Så det var nok mig der ikke var grundig nok ifm. dit første svar Milter. Sender du et "svar" så jeg kan afgive points?

:0)
Lisbeth
Avatar billede milter Ekspert
01. juli 2015 - 20:22 #5
Svar kommer her med tak for point :-)