Avatar billede Marcjensenn Nybegynder
01. juli 2015 - 21:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Salg af domæne & webhotel - hvordan?

Hej Eksperten.

Jeg har en webshop hos UnoEuro, som jeg gerne vil sælge. Jeg har designet den færdig, dog har jeg pludselig alligevel ikke tiden til den.
Så derfor vil jeg gerne sælge den, dette er ikke en salgsannonce, dog et råb om hjælp. :)

Alle mine oplysninger såsom, adresse, navn, telefonnummer & mail er gemt under mit domæne på min webshop hos DK-Hostmaster.
Så tænker jeg, hvis jeg skal have Webhotel & Domænet solgt ved siden af, altså hele webshoppen, hvordan ændres så oplysningerne af mig, til køberens oplysninger inde på DK-Hostmaster?

Det kunne jo være den nye ejer af webshoppen var ny eller andet opstod, hvilket resulterede i ikke tilfredse kunder, som dermed ville slå domænet op på Hostmaster og derefter få fat i mine oplysninger, så hænger jeg på den.

Håber i forstår mig og i kan hjælpe mig med dette.
Ha en fortsat god dag!
Avatar billede Blueeyez Mester
01. juli 2015 - 21:36 #1
Du overdrager domænet inde på dk-hostmaster.dk til en anden dk-hostmaster bruger og så ændres informationerne.. Dine informationer ved webhotel skal du få UnoEuro til og ændre.. (Hvis du har betalings information mm hos dem)
Avatar billede Marcjensenn Nybegynder
01. juli 2015 - 22:01 #2
Det med UnoEuro har jeg helt styr på, og det kan jeg også ændre selv, til købers oplysninger, eller han kan gøre det.

Det er bare DK-Hostmaster delen jeg er i tvivl om, hvordan skal udføres. Hvor finder jeg det overdragelsessystem? :)
Avatar billede Marcjensenn Nybegynder
01. juli 2015 - 22:08 #3
Jeg fandt det. Super tak for hjælpen Blueeyez!
Avatar billede Marcjensenn Nybegynder
01. juli 2015 - 22:09 #4
Point uddelt, tror jeg? :)
Avatar billede Marcjensenn Nybegynder
01. juli 2015 - 22:09 #5
Eller niks, jeg tror du skal skrive dit indlæg som et svar. Sorry
Avatar billede Blueeyez Mester
01. juli 2015 - 22:47 #6
Får du her :)