Avatar billede torben lind Forsker
02. juli 2015 - 15:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

problemer med faneblade

Hej alle sammen.
Da jeg i dag skulle åbne mit excel regneark(office 2010),var mine faneblade forneden væk.Værktøjs linjen foroven er OK.Jeg kan få vist fanebladene ved at gå til menuen VIS og der vælge vis fuld skærm,så kommer fane bladene frem,men så forsvinder værktøjs linien foroven.Har jeg fået trykket på noget jeg ikke skulle have gjort?
Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe.
Torben
Avatar billede jens48 Ekspert
02. juli 2015 - 16:15 #1
Det er kun en del af linien der bliver brugt til faneblade. Resten af linien bliver brugt til at scrolle fra venstre til højre. Hvis du har fået skubbet skillelinien mellem de to dele helt til venstre vises ingen faneblade. Grib fat i den lille firkant yderst til venstre og træk den ind mod midten
Avatar billede torben lind Forsker
02. juli 2015 - 17:13 #2
Hej jens48.
Det var lige hvad der skulle til.
Smid et svar og point er på vej.
Mange tak for hjælpen.
Torben
Avatar billede jens48 Ekspert
02. juli 2015 - 23:50 #3
Velbekomme