Avatar billede Oldboston Nybegynder
02. juli 2015 - 21:14 Der er 1 løsning

Kanalsøgning efter TV2FRI

Jeg har abonnement på CanalDigital lokalpakke til 389 kr. mdl. Jeg tager signal ned vedhjælp af parabol.  Mit TV-apparat er af ældre dato og derfor har jeg en af Canal Digitals boxe til at omforme signalet. Jeg ser bl. a. TV2 og TV2 News.
Jeg kan se på CanalDigitals hjemmeside, at TV2 FRI også er med i pakken. Men hvordan finder jeg den? Skal jeg søge på Thor eller Sirus? Er der en bestemt frekvens, jeg skal søge efter. På forhånd tak.
Avatar billede larsen45 Juniormester
03. juli 2015 - 00:49 #1
Jeg har selv Canal Digital du skal bruge din fjernbetjening gå til Menu knappen, og finde kanalsøgning. Her lader du den stå og kører alle kanalerne igennem kan tage et par minutter.
Bagefter skal du gå i din menu på fjernbetjeningen igen og lave en favorit liste over alle de kanaler du gerne vil se og sætte et kryds flueben i dem du ved du kan tage og lade resten være. og husk at klikke ok som gemmer det hele.