Avatar billede ZeBa Ekspert
06. juli 2015 - 01:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Google kalender slettet

Har lige opdaget, at en aftale i morgen + en række andre aftaler er psst væk.
Da jeg ville logge på kalenderen, bad den mig for første gang om at vælge mellem 3 forskellige konti og skrive et password - og derefter kom jeg så ind i den tomme kalender.
Den konto, jeg valgte, er den samme som jeg har brugt hele tiden.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. juli 2015 - 10:48 #1
og du er helt sikker på, at aftaler ikke ligger i en af de to andre?
Avatar billede ZeBa Ekspert
06. juli 2015 - 18:49 #2
Nej, for da jeg ville ind på kalenderen i går, blev alle 3 vist og jeg skulle logge ind. Men nu viser jeg bare direkte ind, når jeg klikker på ikonet på mit skrivebord. Så jeg kan ikke komme ind på de to andre.
I øvrigt har den også drillet tidligere ved ikke at synkronisere fra pc til mobil
Avatar billede claes57 Ekspert
06. juli 2015 - 19:33 #3
Og det er ens på pc og mobil nu? Ellers har du flere konti, og skal bruge en af de andre.
Avatar billede ZeBa Ekspert
07. juli 2015 - 03:53 #4
Ja, der er heller ikke noget på mobil.
Flere konti: Det mener jeg ikke, men som sagt kan jeg ikke vælge andre end den her, en gmail og det er vel også altid det, man bruger til Google?
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. august 2015 - 22:39 #5
giver op