Avatar billede markus-king Nybegynder
06. juli 2015 - 19:34 Der er 1 løsning

Ebooks på alle Android og PC?

Hej,

Jeg læser meget og har det seneste år benyttet Google Play Books til at samle mine bøger. Jeg har dog mange bøger (ePub), som er købt udenfor Play Store-platformen.

Jeg ønsker nu at kunne læse disse ePubs på både Android og PC, sådan at den side jeg er nået til bliver synkroniseret på tværs af alle devices. Hvordan kan jeg gøre dette?

Jeg har kigget på NOOK til Windows 8 og Android, men hvis jeg importerer mine ePubs til Windows Appen, kan jeg ikke se dem på Android og omvendt. Er der en bedre app, der fungerer både til Android og Windows og kan synkronisere ePubs på alle enheder?

Jeg har kigget på Chrome, der tilbyder lige netop dette. Dens platform er bare forfærdelig at læse på. Er der andre løsninger?

Tak.
Avatar billede markus-king Nybegynder
10. februar 2016 - 14:32 #1
Jeg lukker denne tråd.