Avatar billede Intercode_dk Nybegynder
09. juli 2015 - 20:16 Der er 2 kommentarer

Nem hjemmeside, med mulighed for at sende OTP til brugere

Hey

Jeg går med tanken om at lave en lille personlig hjemmeside.
Bare lidt info om mig, og lign... Så jeg tænker et nemt CMS system.

Det eneste krav jeg har, er at jeg skal kunne vedhæfte et OTP i en jobansøgning fek.s så "brugeren" kan se CV, og lign.
Gerne med noget stat, så man kan se antal logins, og hvilke sider "brugeren" har set.

Er der nogle der har et par forslag ?

på forhånd 1000 tak :)
Avatar billede Intercode_dk Nybegynder
10. juli 2015 - 14:09 #2
?