Avatar billede dompap Novice
13. juli 2015 - 22:30 Der er 1 løsning

Netværkskort afbrudt eller?

Fatter det ikke.
Har fået noget kinesisk Baidu bullshit på pc'en som det er lykkedes mig at afinstallere igen.
Nu kan jeg ikke komme på nettet?
Vælger jeg 'vis internetforbindelse'  i systrayen ser alt  fint ud, men tager jeg en kommandoprompt står der "mediet afbrudt" (ipconfig kommando).

Rj45 stikket blinker gladeligt.

Hvad pokker misser jeg her siden jeg overhovedet ikke kan komme på nettet med nogle browsere ???

Vh
Dompap.
Avatar billede dompap Novice
13. juli 2015 - 22:57 #1
Fandt svaret i spm.

man skal åbenbart nulstille netværkskortet ved at skrive følgende i en kommando-prompt:

netsh winsock reset

og genstarte pc.

tak til Ziifii