Avatar billede ndam96 Nybegynder
15. juli 2015 - 11:20 Der er 3 kommentarer

"Like for download" alternativ

Hey alle,
Jeg er en musikproducer, og jeg har ambitioner om, at lave en facebookside, hvor jeg vil dele musikprojekter med andre producere, så de kan se hvordan jeg laver mine ting. For at få adgang til projekterne, kunne jeg godt tænke mig en "like for download"-funktion, men Facebook har desværre (for mig) gjort således det ikke er muligt at gøre gennem Facebook længere. Hermed er mit spørgsmål til jer: Hvilke alternativer er der til "like for download", som kan erstatte den gamle funktion på Facebook. - Tænker selv på en Wordpress-hjemmeside med OnePress Social Locker, men det vil være en stor udfordring for mig, da jeg ikke har arbejdet med det område før.
Håber i vil hjælpe! :)
Avatar billede claes57 Ekspert
15. juli 2015 - 11:39 #1
mht musik, er det så ikke nærmere https://soundcloud.com
Avatar billede ndam96 Nybegynder
15. juli 2015 - 11:54 #2
Jo men her snakker vi ikke musik, vi snakker projekt-filer fra det program, som musikken bliver produceret i. Er ude efter en like for download, således jeg ville kunne uploade projektfilen på mediafire eller lignende. ;)
Avatar billede Blueeyez Mester
15. juli 2015 - 14:00 #3
Kan man ikke lave en like knap og kombinere med a href link?

Kræver dog du smider det op et sted som kun du kender og derved får folk jo ikke fat på det uden at like det :)