Avatar billede clausito Seniormester
16. juli 2015 - 12:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan man tilslutte ekstern DVD/brænder til Ipad og Macbook

Jeg er sikker på man tilslutte eksterne DVD-drev til Macbook men hvad med Ipad

Apple eksterne drev er dyre, men man kan vel bare købe et af de billige af andet mærke.
Skal kun arbejde med småting som overførsel af data

Sådan et drev koste vel kun 300 kr?
Avatar billede egonspock Seniormester
16. juli 2015 - 12:23 #1
Jeg har aldrig hørt om DVD til iPads - hverken læser eller brænder, men billige brændere virker som regel fint på Mac.
Avatar billede clausito Seniormester
17. juli 2015 - 18:59 #2
Ingen ekstern DVD-drev til Ipad. Tjekkede hos Apple - lukker
Avatar billede egonspock Seniormester
17. juli 2015 - 20:07 #3
Så var mit svar vel korrekt ;-)