Avatar billede Kdunker Nybegynder
19. juli 2015 - 10:34 Der er 6 kommentarer

URL forward virker ikke på Mac

Hej Alle
Har et domæne hos dandomain med URL forward - den forwarder godt nok til siden med den loader den ikke på mine apple produkter så den laver bare en "siden kan ikke vises". Hvis jeg kopiere linket og sætter ind i et nyt browservindue så virker det fint.....

What to do ?

Domænet er: Josephines.dk

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede Kdunker Nybegynder
19. juli 2015 - 10:40 #1
Ved safari - fjerner den http://www...... så der kun er ønskeskyen........... tilbage ?
I firefox - beholder den www men fjerner http - virker heller ikke. Dog kan jeg her blot nøjes med et enter i adresselinien så kommer den....
Avatar billede keysersoze Guru
19. juli 2015 - 10:43 #2
kode?
Avatar billede Kdunker Nybegynder
19. juli 2015 - 12:08 #3
Hvad mener du med kode ?
Avatar billede keysersoze Guru
19. juli 2015 - 12:16 #4
Hvordan har du sat dit redirect op - vi kan jo ikke gætte os til det hele.
Avatar billede Kdunker Nybegynder
19. juli 2015 - 12:21 #5
Hej igen...

Beklager hvis jeg udtrykker mig uklart....

Det er en service man kan tilkøbe hos DanDomain - altså URL forward
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
19. juli 2015 - 12:23 #6